Sunday, May 4, 2008

Letter from reader

Hello and best of wishes to all the PRSG team !

Firstly, I'm one of the tetamu biasa kat blog ni and really impressed dengan apa yang you all published kat main page. Memula saya drop by kat page you all ni... well i thought that takde group selain 'Seekers' kat MY tapi ada gak group yang buat Pranormal research blog untuk dikongsi bersama researcher yang lain.. Well Done to PRSG. Kebelakangan ni banyak dokumentari about this kinda stuffs... you all tak keluarkan apa apa video ke? kalau ada leh gak beli...:) And nak tanya.. kalau I ada article yang minta tolong untuk publishkan macam mana plak caranya? is it just email to either one of the email?

Selain dari tu I juga pernah ke Miri Sarawak dalam tahun 2001, tapi tak tau plak ada tempat-tempat mistik dan misteri :) Dan artikel yang paling saya suka adalah mengenai WW2 remnants eg crashed japs plane, bomb's crater, bunker etc.. tapi sayang sama gak dengan tempat-tempat kat MY yang lain dimana semuanya tak dijaga dengan cara yang sepatutnya... kalau nak dikatakan tempat bersejarah memang pun... kalau ler dapat di preserve kan elok.

Artikel tentang paranormal entiti yang lain pun seronok tengok... and yang latest tentang lokasi tentera jepun pancung kepala tu... ada photo yang berjaya korang shoot and evp tak? tak sabar nak tengok ;)

So, that's all my comments and keep up the great works of yours and waiting for the latest findings from PRSG. Yeeha!


K-rules
Muar Johor


(Seperti yang diemailkan ke PRSG )

No comments: